Chci nabídku

3 způsoby, jak přpravit nemovitost na prodej

 Čím více lidí se bude o Vaší nemovitost zajímat, tím větší jsou reálné šance na prodej. Dokonce se tím zvyšuje pravděpodobnost, že konkurenční nabídky povedou k navýšení prodejní ceny. Proto nezapomínejte, že příprava nemovitosti na výhodný prodej není nutné zlo, ale příležitost, která Vám usnadní celý proces. A třeba také ve finále přinese více peněz.

Přinášíme vám 3 tipy, díky kterým z prezentace Vaší nemovitosti získáte maximum:

 

1. Vyšperkujte interiér 

Nezapomínejte, že nejdůležitější je první dojem. Ten může kupujícího buď naladit a nebo odradit. Interiérem ukazujete budoucímu majiteli vlastně domov, proto se ujistěte, že jste odstranili veškeré rušivé elementy. Je jasné, že se Vám nebude chtít nemovitost, kterou právě prodáváte, celou malovat a šperkovat k dokonalosti, ale pokud ji chcete prodat za co nejvyšší cenu, mějte na paměti následující:

Stěny

Vady na tapetách a barevných nátěrech, odřeniny nebo různá poškození hrají velkou roli při celkovém dojmu z nemovitosti a dokážou zamávat s uhlazeností a upraveností interiéru. Proto viditelná poškození opravte, ať prostor nepůsobí neudržovaně a staře.

Podlahy

Ať už se jedná o dlažbu, parkety, plovoucí podlahu nebo koberce, dbejte na jejich čistotu. To ony totiž vytvářejí celkový pocit čistoty celého prostoru.

Okna

Jestli se vyplatí něco pořádně vyšperkovat, potom jsou to okna. Dbejte na to, aby byla čistá. Jejich bezchybná funkčnost je samozřejmostí. Odmění se Vám potom větším množstvím světla, který celkovému dojmu z interiéru jen prospěje.

Textilie

Právě ty nejmenší detaily mohou udělat největší rozdíl. Pokud máte v bytě nábytek, přidejte textilie, aby prostor působil útulněji. Více najděte i tady.

 

2. Fotky, fotky a ešte raz fotky

Fotografie Vaší nemovitosti budou první věcí, kterou potenciální kupující uvidí a právě na základě fotek se bude rozhodovat, zda zařadí do svého výběru právě Vaší nabídku. Proto se vyplatí si s fotografiemi opravdu pohrát a vyzdvihnout v nich největší přednosti prostoru, který nabízíte. Pokud máte možnost natočit videoprohlídku, určitě se do toho pusťte. Zájemce si tak bude moci udělat lepší představu o dispozici bytu nebo domu. A pokud tuto možnost nemáte, přidejte mezi fotografie alespoň půdorys nemovitosti. Je důležité, aby potenciální zájemce získal o nemovitosti co nejlepší představu. 

 

3. Odosobnění

Pokud prodáváte nemovitost, kde jste strávili několik let, je pravděpodobné, že to nebude úplně jednoduché a je jasné, že prožijete spoustu  emocí. Proto je dobré mít na paměti, že nový majitel si jde do Vašeho bytu nebo domu představovat život svůj. Zkuste svou nemovitost brát pouze jako prostor. Aspoň na chvíli. 

Zbavte se také osobních fotografií, památečních sošek a všeho, co vypráví Váš příběh a nechte potenciálního kupce zažít pocit svého života v této nemovitosti. Třeba to nebude lehké, ale věřte, že se Vám to vyplatí.

 

Bonus:   Oslovte nás!

Pokud nemáte chuť řešit veškeré záležitosti související s prodejem Vaší nemovitosti, neváhejte a spojte se s námi. Vaší nemovitost koupíme sami a během pár dní máte peníze na účtu - bez prohlídek, příprav a dokonce i bez běhání po úřadech. A to není vše - na další výhody se můžete podívat TADY.

 

 

 



Pokračujte ve čtení